Volgers

woensdag 20 april 2011

Over de helft!


Zondag heb ik nog een goed stuk verder gedaan aan mijn sok. Ik wou eigenlijk pas een foto trekken als het rijtje helemaal af was, maar maandagavond was het zo'n prachtig weer, dat een terrasje me lokte. En dinsdag was het ook zo'n prachtig weer dat een terrasje me lokte en vandaag... had ik een allergieaanval, waardoor mijn ogen voortdurend jeukte en traanden, dat ik geen steek kon zien. Dus bij deze toch maar een update foto.

Ennnnnnn.... ik zit nu ook officieel over de helft van mijn sok. Dus nu kan het aftellen beginnen ;-)

3 opmerkingen:

Pauline zei

Goed hoor, voor je hetw eet heb je hem af!
Sterkte met je allergie.

Janny´s hobbyblog zei

wat goed op de helft. En ja om met 26 graden aan een kerstsok te borduren .Het contrast is een beetje te groot. Kan me goed voorstellen dat het terrasje lokte. Succes met je allergie (weet er alles van)

sarams1987a zei

ziet er echt heel goed uit, veel geluk met je allergie.

sterkte

Mvg Sarah