Volgers

dinsdag 23 augustus 2011

Sanne nog eens


Hallo allemaal,

Met ons mama gaat het gezien de omstandigheden redelijk goed.
Ze heeft slechte en goede dagen, maar de hoofdpijn wordt goed onder controle gehouden.
Hier is het adres als jullie een kaartje willen sturen
Sint Pieter ziekenhuis
Brusselsestraat 69
3000 Leuven
Diane Desiron
11de verdieping
eenheid 812
kamer 206/1
of je stuurt het naar ons en wij bezorgen het.

Ik heb ondertussen iemand gevonden om de 4 sokken die ik hier thuis al heb af te werken.
Om de sok van ons mama voor Ilse af te werken heb ik ook iemand: Pauline
Deze wordt zo snel mogelijk opgestuurd.
Ik zou voor de sokken ook een deadline willen opstellen zodat we ze zeker op tijd binnen hebben.
Wat denken jullie van ten laatste 16 december 2011????

Graag jullie reacties.
Heeeeeeeeeeeeeeel  hard bedankt voor alle steun!
Sanne

8 opmerkingen:

Unknown zei

Dat gaat zeker lukken Sanne.

Heel veel sterkte,

Liefs Yvon.

Pauline zei

Bedankt voor het adres!
En ik zou voorstellen dat de sokken dan 16 December ook echt bij jullie moeten zijn!
Want het verzenden gaat ook niet altijd even vlot.

sarams1987a zei

Veel sterkte toegewenst.

Unknown zei

Heel erg bedankt voor het adres. Ik zal zeker zorgen dat hij in december bij jullie is.

Voor me zelf heb ik al de deadline oktober.

Tania zei

Hallo Sanne,

Bedankt voor het adres.
Er gaat zeker een kaartje richting Leuven.

Groetjes,
Tania

Esther zei

Bedankt voor het adres en dat je ons op de hoogte houdt!
Dat de sokken 16 december bij jou moeten zijn lijkt me een heel redelijke datum!
Heel veel sterkte, lfs Esther

Unknown zei

Hey hey
Nou sanne dat gaat zeker lukken hoor ik zorg ervoor dat die er is.
Ik ga een kaartje naar haar sturen en die zien jullie dan wel komen.
Heel veel sterkte .
Jolanda

Amarins zei

Hoi Sanne,
Ik ben 3,5 week met vakantie geweest. Lees nu dit verschrikkelijke nieuws en weet gewoon even niet wat ik moet zeggen! Hier is even niets op te zeggen. Ik zal een kaartje naar je moeder sturen. Doe haar de groeten en wens haar heel veel sterkte. Jullie als familie ook heel veel sterkte en kracht gewenst. Ik zal natuurlijk zorgen dat de sok vóór 16 december bij je is.
Hartelijke groet,
Amarins