Volgers

maandag 24 oktober 2011

Mededeling

Hoewel Kerst nog ver weg lijkt en ik jullie echt niet op wil jagen wil ik toch een verzoek doen.
Als je je sok door mij in elkaar wil laten zetten zou ik het fijn vinden als ik hem uiterlijk 14 November van je heb ontvangen.
Zo heb ik voldoende tijd voor een nette afwerking.
Ik krijg er een flink aantal en wil niet graag in tijdnood komen.
Bovendien hoop ik de sokken dan voor de drukke kerstpost in Belgiƫ te hebben.
Succes met de laatste steekjes!

groetjes Pauline

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi pauline.

Zou erg graag van je hulp gebruik willen maken.
Kun je misschien je adres aan mij toesturn.

Alvast bedankt.
Jolanda

Pauline zei

Hoi Jolanda,
Stuur me maar even een mailtje!

pvandenblink@tele2.nl

groetjes Pauline

Marianne zei

ben hard bezig Pauline!
Vind het super dat je dit wil doen!
Je hebt alleen nog niet je adres naar mij gemaild...ik hoop 'm volgende week naar je toe te sturen!

Groetjes,Marianne