Volgers

zondag 6 november 2011

Weer 2 sokken klaar


Vandaag de sok voor Joke afgewerkt.
Net als Esther en Amarins zie ik tegen sommige sokken ook best op hoor!
En dan natuurlijk deze speciale.
Maar ook deze klus is weer geklaard.

Verder heb ik weer een nieuw sokje af voor de nieuwe begeleidster Nina.
Ik moet er nu nog eentje maken.

Even de stand van zaken tot nu toe.
Ik wacht nog op de sokken van:

ELISA
GERDA
MARIANNE

Verder weet ik dat YVON ook nog druk aan het borduren is.

Zet hem op dames!!

5 opmerkingen:

Amarins zei

Geweldig zeg, Pauline je bent een echte duizendpoot haha. Beide sokken zijn weer geweldig.
HOpen dat de anderen ook allemaal op tijd klaar zullen zijn.
Groeten, Amarins

Tania zei

Wow, Pauline, wat doe je dat geweldig!

Esther zei

Ik weet dat jij ook tegen de eerste opzag Pauline.....het is gewoon super dat je zoveel op je schouders neemt om te zorgen dat dit project tot een goed eind wordt gebracht!

De sokjes voor de nieuwe begeleiders zijn erg leuk....je bent gewoon een kanjer!!!

Lydia zei

Wat een ontzettend leuk project! Ik vroeg mij af of je dit volgend jaar weer gaat doen? Zo ja, dan lijkt mij het erg leuk om ook mee te doen!

Groetjes Lydia

Marianne zei

wauw!
wat een werk Pauline! Super!

mijn sok is bijna ....echt bijna...klaar! en dan komt tie naar jou!