Volgers

dinsdag 25 januari 2011

begonnen!!!!!!

Ben gisterenavond toch al begonnen.
Heb gisteren heel hard geborduurt met het lakenrandje
 en ben daarna toch nog begonnen aan de kerstsok.
Het patroon is erg duidelijk, maar ik heb wel een copy gemaakt.
Hij staat er in het groot op en in een kleiner patroon.
De kleurtjes zijn erg mooi en er zit zelfs wol bij voor de franje aan de sjaal.


Na een heel telwerk van uitzoeken hoe ver hij op de stof komt,
 ben ik toch begonnen met de teen van de sok.
Het wordt een blokjes teenstuk.
Erg simpel om te doen en dat terwijl ik toch mijn CSI kon kijken.
Ik ga proberen iedere dag die ik aan de sok werk een update te maken.
Dus ik zal maar zeggen tot gauw.
Greetzzzzzzzzzzzzz

Jolanda


6 opmerkingen:

kruissteekje zei

Dat ziet er al erg mooi uit

Anoniem zei

Het begin staat erop.Mooie blokjes hoor.

Marianne zei

leuk! en ook al veel gedaan!!

Pauline zei

Al aardig wat blokjes gedaan!

Amarins zei

Je gaat al lekker zeg, wordt erg leuk.
Groetjes,
Amarins

Tania zei

Ja, zo'n nieuw werkje, geeft wel een push om een ander af te werken hé. Ik begin ook aan de teen, maar borduren en TV kijken gaan bij mij toch niet samen.