Volgers

maandag 31 januari 2011

Eerste draad!

Ik kon het niet langer weerstaan na al jullie postingen. Ik ben gisteren het patroon maar eens goed gaan lezen en heb de eerste draad gezet!
Ik heb 20ct aida en het max aantal draden is 4. Gelukkig alleen een mengkleur bij het gouddraad, verder niet.
Zoals jullie zien heb ik zeer harde stof, de ring van gisteravond staat er zelfs nog in. ( heb nu net de foto gemaakt). Ik zag er zeer tegenop maar eigenlijk valt het me genoeg mee, want de naald past perfect bij deze harde stof.

Eigenlijk wil ik wachten met verder borduren omdat Janny nog steeds haar pakket niet heeft?

Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

Pauline zei

Dat is wel weer lief van je, dat je op Janny wil wachten...
En deze stof lijkt me akelig!
Die van mij is precies fijn, en ik heb er ook een prima naald bij.

Unknown zei

Ik hoop at je een beeje kan wennen aan de stof en ik hoop met je dat Janny haar pakketje snel zal ontvangen.

Groetjes Yvon.

kruissteekje zei

Fijn Esther dat je ook begonnen bent. Ik hoop mat jullie mee dat het laatste pakket snel komt. Heb al zitten zoeken naar de sok op een belgische of nederlandse site om hem misschien sneller hier te krijgen...noppes, niet te vinden.
Ik doe het ook rustig aan hoor, zodat Janny niet het gevoel krijgt dat ze alleen verder moet.

Tania zei

20 ct aida, is dat niet heel erg fijn? En daar 4 draden door? Wow, dan dacht ik dat ik met mijn 5 draden door 14ct het moeilijk had.

Amarins zei

Inderdaad is dat leuker voor Janny, je hebt gelijk.
Leuk dat je nu ook de eerste steken hebt gezet.
Groetjes,
Amarins

Anoniem zei

Je begin staat erop.En ja 4 draden op zo'n fijne stof,zal wel moeilijk borduren zijn.

groetjes