Volgers

maandag 31 januari 2011

Ilses sok

Ben vandaag ook verder gegaan met de sok,nadat ik vannacht de laatste steek aan de blokken heb geborduurd.
En wat een baaldag :
-heb al een naald gebroken, gewoon kop eraf, kijk maar op de foto. Ik vroeg mij al af waarom er 2 naalden in het pakket zaten,mysterie opgelost.




-al tweemaal moeten uithalen.De eerste maal een groot stuk,gewoon in de verkeerde tint blauw, de tweede keer, een telfout, een kruisje tekort.

Denk dat ik maar best stop voor vandaag

Tot later

7 opmerkingen:

Tania zei

Soms heb je zo van die dagen dat alles fout lijkt te lopen. Morgen is er een nieuwe dag.

Amarins zei

Oef, dit is niet leuk. Ik zou inderdaad maar stoppen. Morgen gaat het vast beter haha. Je hebt soms van die dagen.............
Groetjes,
Amarins

Unknown zei

Wat een pech, soms kan je het beste dan maar stoppen.
Ik heb trouwens ook 2 naalden in mijn pakket en hoop nu maar dat ik wel met de goede aan de gang ben gegaan.

Groetjes Yvon.

Pauline zei

Argh, wat een borduurnachtmerrie!
Ik ben ook een naaldenbreekster, zal dan toch wel de kwaliteit zijn.
Gelukkig heb ik n nu goede, ik heb zelfs laatst gouden van DMC aangeschaft, heerlijk.
Maar wees gerust, ik heb ook al menige fout gemaakt....zat ook iets blauw te doen wat bruin moest...zucht, dan maar weer achteruit borduren he.

kruissteekje zei

ja kwaliteit is niet meer zoals voorheen.
achteruit borduren, nog nooit gezien...hahahaha

Unknown zei

ik had zondag een four en ik kon hem niet terug vinden.
Maar later kwam ik hem toch tegen
UITHALEN daar heb ik zo'n hekel aan!!!!!!.
Ik denk dat we er allemaal wel eens voor komen te staan.
Groetjes Jolanda

Anoniem zei

Met vallen en opstaan kom je er wel.Ja en als het een dagje niet goed gaat,beter effe aan de kant leggen,heb ook zo van dike dagen,dat ik niks anders doe dan uithalen.Je hebt al een mooi stukje.

groetjes