Volgers

maandag 31 januari 2011

Eindelijk begonnen!

De eerste steekjes  zijn gezet, ik ben eerst het patroon en de uitleg maar eens goed gaan lezen en snap na dit begin ook waarom jullie het over zere vingers hebben, 5 draadjes door zo'n klein gaatje krijgen valt niet mee.
Er zijn ook aardig wat steken met mengkleuren en halve en hele kruissteekjes wisselen ook behoorlijk vaak.
Het effect is wel heel leuk, maar dit is wel een werkje waar ik echt me volle aandacht bij nodig heb.

Groetjes Yvon. 

8 opmerkingen:

Marianne zei

jij hebt hele fijne stof of niet?
enne...5 draadjes...poeh! ik ben blij dat ik er gewoon maar twee doorheen hoef te doen!

kruissteekje zei

Ach , heb jij ook van die stugge harde aidiastof? En ook 5 draadjes door die kleine gaatjes?
Het begin ziet er in ieder geval al heel leuk uit !

Unknown zei

Herkenbaar, het is inderdaad fijne stof, en tja. Ik ben gelukkig dat wel gewent. Maar goed... Erg leuk

Pauline zei

Wat een diepte al in dit kleine stukje! Dat gaat een hele mooie worden, kijk voor de uitleg van mijn knoopjes onder mijn post.

Gerda zei

Het ziet er al heel goed uit Yvon... jaaaa die stugge stof, ik kan er ook van meespreken hoor, vijf draadjes zeg je... ik vond vier al veel!!!

Amarins zei

Je hebt dus ook van die heerlijke harde stof. Leuk dat jij ook de eerste steken nu hebt gezet.
Groetjes,
Amarins

Esther zei

Mooie vordering....5 draadjes??? poeh heey....dat wordt een vingerhoed zoeken ofzo....

Anoniem zei

Je begin staat erop.Ziet er een hele mooie uit,met veel effecten in.Ja 5 draadjes door die kleine gaatjes,lijkt me een hele klus.

groetjes