Volgers

maandag 24 januari 2011

De Kerstsok is binnen.

Hoera, het pakketje is binnen en ik kan gaan beginnen.
Ik vindt de sok nog mooier in het echt dan dat zo op het plaatje te zien is en de patroontjes in het leuke boekje dat ik ook in mijn pakje vondt zullen vast ook nog gemaakt gaan worden.
Ik ga de sok maken voor Willy en ik hoop dat hij er straks met de kerst met plezier naar zal gaan kijken.
Ik hoop dat nu zo'n beetje iedereen z'n pakje heeft ontvangen en veel plezier heeft met het maken van de sok. nu kunnen we gaan genieten van alle update's.
Ik hoop dat de laatste sok ook snel op de plaats van bestemming zal zijn.

Groetjes Yvon.

3 opmerkingen:

Unknown zei

kreeg hem ook net binnen. wat is hij leuk he.
Jolanda

Marianne zei

leuk dat jij 'm ook hebt!

Amarins zei

Yvon, jij ook heel veel plezier, het ziet er leuk uit dit pakket.
Groetjes,
Amarins