Volgers

dinsdag 25 januari 2011

helaas

Ik kijk met plezier naar jullie vorderingen en zie dat alle sokken toch wel heel mooi worden.
Vooral de kleuren zijn allemaal zo leuk.
Ik weet zeker dat ze erg blij zullen zijn met de verrassing.
Ik hoop dat ik ook gauw kan beginnen ,en dat mijn sok gaau komt uit Amerika
Want als ik jullie vorderingen zie krijg ik echt de kriebels.
Jullie zullen dus nog even moeten wachten op mijn vorderingen
Misschien dat iemand mij kan uitleggen hoe ik er foto's op kan zetten (voor tegen die tijd)
En ik heb het probleem dat ik niet aangemeld blijf ,ik moet mij ieere keer opnieuw aanmelden is best lastig.
Alvast bedankt voor de tips
groetjes en tot horens Janny

3 opmerkingen:

Pauline zei

Volgens mij moet je je altijd wel even aanmelden bij blogger, zeker voor een berichtje.
Maar telkens je wachtwoorden en zo dat zou niet nodig moeten zijn.
Ik gebruik Firefox en die heeft de functie:wachtwoord voor deze website onthouden.Hoe dat via Google zit weet ik niet.
Foto,s plaatsen doe je via je berichtje dat je typt, dan zie je in de balk erboven een icoon met afbeelding toevoegen, dan kan je in je pc bladeren en je opgeslagen afbeelding uploaden, daarna klik je pas op verzenden van je bericht.
Succes en jammer hoor, dat je zo lang moet wachten!

Marianne zei

echt jammer dat je zo lang moet wachten en nog niet kunt beginnen!
ik duim dat ook jouw pakketje snel zal komen!!

Unknown zei

Volgens mij komt hij nu ook snel en kan ook jij beginnen.
Vondt het wachten ook niet zo hoor...En helemaal als je de vorderingen ziet nu.
Maar ik hoop dat ook jij snel kan beginnen.
Ik duim in elk geval voor je.
Groetjes Jolanda