Volgers

maandag 24 januari 2011

Het pakketje is binnen!!!!!!!

Ja hoor Het pakketje is binnen.
Kwam net thuis en daar lag hij een dikke enveloppe.
Snel mijn jas uitgedaan en ja hoor...... Openen die handel.
Dit is echt leuk.


Een foto van Veerle.
Nu weet ik voor wie ik hem ga maken.
 En twee leuke boekjes over kraamkadeautjes en baby kaartjes.
Nou die zijn van harte welkom hier in huis.
Brie kleinkids om ze op uit te proberen.
Ben nog even bezig met het lakensetje.
Maar die ga ik vandaag afmaken.
En morgen ga ik meteen beginnen.
Dus dames
 Tot snel.
Greetzzzzzzzzzzzzzzz

Jolanda

4 opmerkingen:

Unknown zei

leuk he zo'n pakje,het wordt denk ik wel goed opletten, het is voor het eerst dat ik een pakket van Dimensions ga maken en hele en halve kruissteek zie verschijnen op het patroonblad.
Maar het is en blijft een prachtige sok.

Groetjes Yvon.

Marianne zei

ook die van jou is mooi!

Amarins zei

Oooooooooo deze is ook mooi. Ben benieuwd naar je updates. Veel plezier ermee.
Groetjes,
Amarins

Unknown zei

Heb ook nog nooit een Dimensions pakket gemaakt.
Maar hij is wel erg duidelijk.
Ben gisteren toch nog begonnen.
Update net geplaatst.
Jolanda.
PS. voor iedereen een hele fijne borduurtijd aan de kerstsokken