Volgers

dinsdag 4 januari 2011

Goed nieuws en minder goed nieuws

Eerst het goede nieuws .
Er zijn 4 sokken toegekomen. Ze zijn al op de post gedaan, dus binnen dit en drie dagen mogen Amarins, Pauline, José en Kristel hun pakketje verwachten.
 Er zitten een foto en de naam van de persoon bij voor wie je de sok maakt, en nog een paar kleine verrassingen.
Veel borduurplezier en hou ons op de hoogte.

Het minder goede nieuws, vandaag moest ik op controle in het ziekenhuis en ik moet morgen opgenomen worden voor een reeks bijkomende onderzoeken. De 3 volgende dagen ben ik dus niet te bereiken.Wat er daarna volgt zien we nog wel. Hopelijk zijn de andere pakketjes aangekomen tegen dat ik vrijdag terug kom.

13 opmerkingen:

Amarins zei

Wat vervelend voor je dat je opgenomen moet worden. Hopelijk valt het allemaal wat mee en ben je gezellig gauw bij ons terug.
Ik laat je weten of het pakketje aangekomen is, ik heb zin om er mee te beginnen.
Groetjes en sterkte.
Amarins

Marianne zei

veel sterkte tijdens je verblijf in het ziekenhuis!

Pauline zei

Fijn dat de sok er al aan komt!
Heb namelijk helemaal niks te doen...haha.
Sterkte in het ziekenhuis en met de onderzoeken, ik hoop dat alles mee valt.

groetjes Pauline

Unknown zei

Sterkte met alle onderzoeken, ik hoop dat je achteraf kan zeggen dat het meeviel.

Groetjes Yvon.

Unknown zei

sterkte met de onderzoeken in het ziekenhuis.
Ben blij dast ik toch mee mag doen met de kerstsokken.
Kan bijna niet wachten om te beginnen.
Hopelijk vallen de onderzoeken mee en krijg je het nieuws bij de uitslagen

Tania zei

Leuk dat de sokken zijn aangekomen. Minder leuk dat je moet opgenomen worden. Ik duim voor je dat alles positief mag verlopen.

Gerda zei

Sterkte met de onderzoeken Diane.... ik ga heel hard voor je duimen!!! Hopelijk komen de andere pakketjes ook gauw....

Liefs...

Anoniem zei

Heel veel sterkte met de onderzoeken Diane,en hopelijk mag alles meevallen.Heb al een mooi plekje gemaakt,voor de deur,mocht men kerstsok binnenvallen.

Janny´s hobbyblog zei

Hallo Diane
Ook namens mij heel veel sterkte met de onderzoeken in het ziekenhuis. De kerstsokken komen nu op de 2e plaats je gezondheid komt eerst.
groetjes Janny

Unknown zei

Succes in het ziekenhuis, onderzoeken zijn toch nooit zo leuk he...
Denk om je gezondheid die kerstsokken kunnen nog wel even wachten hoor.

Gezondheid gaat toch echt voor.

jose c zei

sterkte me je onderzoeken

ik wil je laten weten dat mijn paketje goed is aangekomen ik ga er aan beginnen bedankt ook voor het kadootje
groetjes en een fijn jaar
jose c

Anoniem zei

Men pakketje zat ook bij de post,en wat een leuke verassing stak erbij.Enorm bedankt,heb er al een deeltje van gedaan,is heel leuk borduren.

groetjes kristel

sarams1987a zei

Veel sterkte. :)

is alles goed verlopen, Kruissteekje ?