Volgers

zondag 30 januari 2011

Veerle haar Kerstsok

Heb gisterenavond toch nog even geborduurt.
Was lekker bezig en ben nu bijna klaar met de blokjes.
Vandaag zeker even geen blokjes, maar morgen hoop ik ze klaar te hebben.


Ben ook bezig met een kerstklokje en een belletje.
Er zitten zoveel vershillende kleine details in dat ik echt heel benieuwt ben naar het resultaat.
Heb vandaag een rustig dagje en heb veel kleine uurtjes die ik aan de sok kan werken.
Dus.............. tot de volgende update dan maar.
Fijne zondag en ik hoop voor iedereen een paar fijne borduurmomentjes.

Greetzzzzzzzz.
Jolanda

4 opmerkingen:

kruissteekje zei

Het einde van de blokjes is in zicht. Toch mooie kleuren hoor.

Esther zei

Ik vind die blokjes erg vrolijk! Mooi helder rood....je hebt al veel gedaan!

Pauline zei

Gewoon lekker doorprikken!
Benieuwd hoe veel je vandaag hebt kunnen doen.

Marianne zei

way to go girl!