Volgers

woensdag 26 januari 2011

christopher sok voor Ilse

Ga toch nog effe laten zien wat ik gedaan heb gisteren. Het zijn mooie kleuren en de verschillende tinten bruin vloeien hier zo prachtig in elkaar over.Lief hé, dat koetje of was het een os?
Dimensions is gekend om zijn hele en halve kruissteken met 2-3 of 4 draden,dat ga ik straks ook nog moeten doen, het zal wel trekken worden,4 draden door die kleine gaatjes, gelukkig halve kruissteek.
Ook een combinatie van verschillende kleuren gebruiken ze vaak, dat valt hier nogal mee, een 4-tal maar, denk ik.
Het zijn kleine steekjes, maar nu de stijve stof wat handelbaarder wordt, is het eigenlijk best leuk. En ja, mijn blokken liggen natuurlijk aan de kant.


Ik las bij Elisa dat zij een patroon heeft met kralen, dat wist ik niet. Zijn er nog patronen met kraaltjes?
Fijne borduurweek nog !!!!!

8 opmerkingen:

Unknown zei

Dit ziet er goed uit!

Groetjes Yvon.

Pauline zei

Prachtig!
En ik ben blij dat ik geen Dimensions heb, bij die van mij zitten wel wat halve kruisjes en 1 combinatiekleur, maar verder gelukkig niet!
En de stof is ook fijn.

Marianne zei

jeetje...wat ga je hard!
mooi!

ja,ik heb ook kraaltjes :-) nog nooit gedaan,dus ik ben benieuwd!

kruissteekje zei

Het is niet moeilijk hoor die kraaltjes, je zet ze vast met een halve kruisjessteek. Je moet alleen opletten dat ze mooi in dezelfde richting lopen.En ik heb ook een kleurenpatroon.

Esther zei

Mooie kleuren!
Het is mijn eerste dimensions project, dus ik ben benieuwd. In de mijne zitten zogenaamde " charms" .

Amarins zei

Deze is ook al zo leuk, prachtig.
Het effect bij de Dimension pakketten is altijd wel heel bijzonder vind ik zelf, heel erg mooi! Maar het is best veel werk.
Groetjes,
Amarins

Unknown zei

ik moet me aansluiten bij iedereen.
Hij is echt prachtig.
Ook ik heb een Dimensions pakket. Ik heb alleen besloten om de frenchknots( de sneewvlokjes) niet te doen en er voor in de plaats kraaltjes te borduren.
Vindt het effect verg mooi.
Mag toch wel iets extra's toevoegen.
Ook ik heb verschillende aantal draden.
5 is mijn meeste.
Dat zal inderdaad behoorlijk trekken worden.
Ook bij mij zijn het gelukkig halve kruisjes
Jolanda

kruissteekje zei

@esther : charms???
@jolanda : amaai 5 draden!