Volgers

dinsdag 25 januari 2011

De kerstok is binnen

Ook bij mij viel vandaag de kerstsok in de bus, en aangezien ik nog niet thuis was. Werd het juist spannender. Vooral toen me moeder het liet weten dat hij aanwezig was.

Uiteraard werd het meteen kijken toen ik thuis kwam, en in dit werk moet ik met kralen aan de gang, hiermee heb ik nog nooit gewerkt dus dat word even uitvogelen.

Ook kreeg ik er een leuk cadeautje bij, een mooi boek. Klassieke kruissteek-motieven. En daar stonde erg leuke voorbeeldjes in. Dus heel erg bedankt.

Uiteindelijk ben ik natuurlijk ook al begonnen, want iets nieuws beginnen is altijd erg leuk. Dus hier de foto.

Gr Elisa

10 opmerkingen:

Unknown zei

Het begin is er, wat een mooie sok mag je gaan maken.

Groetjes Yvon.

Tania zei

Oooh, dat is ook een heel erg mooie sok! Veel succes met je kraaltjes.

kruissteekje zei

Het is inderdaad een mooie ! Nog nooit met kraaltjes gewerkt? Zijn het er veel? De kraaltjes zijn er toch wel bij, hoop ik? En een speciale naald om ze er op te naaien? Die heb ik nog wel liggen hoor, als er geen bij zit stuur ik je er wel ééntje.
Veel plezier ermee !!!!

Unknown zei

@Kruissteekje

De kraaltjes zaten er netjes bij, dus dat zal wel gaan lukken, maar dat hoeft natuurlijk als laatste. Dus ik ben eerst no wel een tijdje zoet :)

Marianne zei

ook deze is erg mooi!
zie ik nu dat jij een kleurenpatroon hebt?

ik zou ze allemaal wel willen hebben.........kunnen we geen patronen uitwisselen?

kruissteekje zei

Ja, waarom niet,ik gebruik af en toe wel een markeerstift(geel)maar het is nog goed te lezen.Zal proberen om zonder verder te werken.

Amarins zei

Wat leuk deze, begrijp dat je het niet kon laten om te starten.
Met kraaltjes werken is super leuk, heb ik in mijn Mirabilia ook gedaan. Wel even een kralennaald halen anders wil het echt niet.
Veel borduurplezier.
Groetjes,
Amarins

kruissteekje zei

Tjien, wie heeft er hier een foto weggehaald?

Unknown zei

Opeens deed de foto het niet meer, zowel hier al op me eigen site niet... Dus heb hem maar even opnieuw er in gezet.

kruissteekje zei

De kaboutertjes?????Of de kerstman himself?