Volgers

zondag 2 januari 2011

Een vervanger gevraagd

Hallo dames,

Allereerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar, een goede gezondheid en veel vriendschap en liefde en vooral veel creativiteit voor 2011.

Spijtig genoeg heb ik ook minder goed nieuws. Esmee ziet het kerstsok maken niet meer zitten, dus zijn we op zoek naar een vervang(st)er. Misschien 1 van de dames die zich al aangeboden hebben, maar niet konden meedoen omdat we voltallig waren. Het gaat om kerstsok"Adrienne".

WIE  IS  KANDIDAAT  ?


Dus...laat maar van jullie horen, wie het eerst reageert, heeft de sok.
Aan de liefhebber wil ik vragen om meteen ook adres en mailadres kenbaar te maken, dat berichtje zal ik onmiddellijk wissen.

De aankomst van de sokken laat wel op zich wachten, vinden jullie niet. Hopelijk heeft dat te maken met de kerstdrukte en het slechte weer hier en in Amerika.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat ziet het blog er mooi uit zo!

Ik hoop dat je snel iemand kan vinden voor de laatste sok.

Groetjes Yvon.

Tania zei

Wat jammer dat er iemand afhaakt. Ik ben er zeker van dat je wel een vervangster zal vinden.