Volgers

dinsdag 25 januari 2011

kerstsok binnen!

Hallo allemaal,

Bij mij is de kerstsok ook binnengekomen! Diana heel hartelijk bedankt voor het pakketje en de foto.
Ik heb geen foto gemaakt, ik moet zo de deur weer uit want mijn schoonmoeder is jarig.
Maar ik wilde toch graag even laten weten dat de sok er is.

Ik vind jullie vorderingen allemaal geweldig.
Mijn handen jeuken ook, maar ik wacht nog even voor ik start.
In de week van 14 februari ben ik een week vrij en ik verheug me nu al op heerlijke borduuruurtjes!

14 februari = valentijnsdag en jawellll.....ik ga die dag ook trouwen!
Geweldig mooie datum vind ik zelf en zo kan hij het niet vergeten he ;))
hahahaha

Fijne avond allemaal.

5 opmerkingen:

Pauline zei

Haha, meid wat een verrassing!!
Alleen die borduuruurtjes he....hoe zit dat dan met je witte-broodsweken??
Leuk dat je de sok ook hebt!

Amarins zei

Super dat je de sok ook binnen hebt. En je trouwerij, je weet hoe leuk ik dat vind hè. Geniet van alle voorbereidingen.
Liefs,
Amarins

kruissteekje zei

Fijn dat je de sok ook hebt gekregen.
En een dikke proficiat nu al met je trouwen en dat op valentijnsdag. Maak er een hele mooie dag van hoor !

Marianne zei

Yes!
fijn dat jij 'm nu ook hebt!

alvast veel plezier met alle voorbereidingen!

Tania zei

Proficiat met je aanstaande huwelijk! Geniet van je vrije week, je kersverse echtgenoot en je kerstsok.